Step Up!

Επειδή νοιάζομαι για το φιλοθεάμον κοινό τζι επειδή θέλω να μοιραστώ τη χαρά μου, θα σας ενημερώσω γι αυτό που μόλις πληροφορήθηκα:

Φέτι τον Ιούλη θα κυκλοφορήσει το Step Up (5) - All In!

Yeah babes!




Οκ, οκ, σταματάτε να πετάσσεστε ίσια πάνω, καταλαβαίνω τη χαρά τζαι τον ενθουσιασμό σας, τζι εγώ έτσι θα έκαμνα αν δεν είχα άλλον όροφο που κάτω μου αλλά συγκρατηθείτε τζαι σύντομα θα σας κάμω έναν αφιέρωμα στις ταινίες Step Up, που είναι που τες αγαπημένες μου.




Η 5η ταινία είναι μια προσπάθεια να συνάξουν τα αστέρκα που ούλλες τις προηγούμενες, με ηχηρές απουσίες όμως κατά τη γνώμη μου, για να μεν πω ότι διαφωνώ με τους πρωταγωνιστές της. Μα η Briana? Τζαι πού εν ο Channing, η Jenna o Malambri? Τέλοσπάντων, επειδή θα έσιει Moose είμαι happy!

Άτε, πάω να συνάξω τζι εγώ υλικόν τζαι να χαζέψω τους male protagonists αλλό λλίον.

Αχ... Οι μικρές απολαύσεις της ζωής!
<3


 

6 σχόλια:

  1. O εδιέφυγε μου αυτή η σειρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα τί εννοείς? μα έσιει κόσμο που δεν άκουσε για το Step Up?
    τζι έγραφα η αθεόφοβη παντές τζι ούλλοι ξέρουν?
    οκ οκ, θα επανορθώσω με εκτενέστερο ποστ αλλά πρέπει να επανορθώσεις τζι εσύ τζαι να τες δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είμαι και σεριόπληκτη. Υπόσχομαι να το δω!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα είδα αλόπως το 1ο. Θέλω να τα δω ούλλα όμως κάποια στιγμή. Καλά που με θύμισες! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε έγω το είδα! Έπρεπε? Πε μας λίγο το στόρυ, βάλε μας στο θέμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα το Νο 1 και Νο 2. Αρέσαν μου η αλήθκεια γιατί έναν απωθημένο με το χορό έχω το. Να δω και τα άλλα τωρά που το λαλείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...