όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!!
Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να εκφράσω τη χαρά μου για τα σχόλια των αγαπημένων Θεοπέμπτου και Ρίτσας!! Εχάρηκα πολλά είπα? Ρίτσα έλα πίσωωωωωω

Ένιξέρω για εσάς αλλά για εμένα λειτουργεί τζαι σαν ψυχοθεραπεία τούτο το βλογ τζαι δεν θέλω να το κλείσω ακόμα.

Ας πούμεν εψές είδα ένα ηλίθιο όνειρο, κλασικά, ένα νεκάτωμα που τα παλιά τζι ενευρίασα. Γιατί δεν σκέφτουμαι καν τζείνες τις καταστάσεις τζαι τούτος που κάμνει τα όνειρα έσιει σοβαρά issues.  Γιατί εγώ σίγουρα δεν έχω. Εν ένας νεκατώστρας που μεινείσκει μες το νου μου τζαι μόλις τζοιμηθώ πιάνει το τιμόνι, πάει αννοίει συρτάρια σκέψεων που εγώ είχα πολλά καλά συσταρισμένα, χωσμένα τζαι αρκέφκει να φκάλλει έξω φωτογραφίες, κουβέντες τζαι λοιπές πελλάρες. Τζι ύστερα κάθεται κολλά τα μαζί τζαι κάμνει μιαν ιστορία τζαι νομίζει ότι έκαμεν την τζαι καλή θέμας! Ο άσχετος βάλλει ότι να' ναι, η ιστορία του δεν έσιει συνοχή, πετάσσεται που τον έναν τόπο στον άλλο ανεξήγητα, βάλλει άσχετα άτομα μαζί τζαι βάλλει με μέσα να είμαι όπου πάει ο άνεμος πάω.... Εν έχω βούληση τζειμέσα, πάω με την ιστορία. Πάλε καλά που αντιστάθηκα στο πισκόττο του γιατί όχι κύριε, εν θα με βάλεις εμένα μέσα σε μιαν ιστορία ανεκπλήρωτου έρωτα που να θέλει να μου τζεράσει πισκόττο οίκτου. Ούλλα τζι ούλλα, πισκόττα τρώω εγώ όποτε θέλω τζαι σιαίρουμαι τα τζιόλας! 

Τούτος ο ονειροπαίχτης κάποτε εδωσεν μου πολλές χαρές, έβαλε με να χορέφκω με τον Άντονυ της Κάντυ, εκέρδισε μου τον Κέρμιτ που την Πίγκυ τζι ας έφαα αξινόστραφην γουρουνίσια κλωτσιά, έβαλε με με κούκλους τζαι να τρώω φαγιά που ετρέχαν τα σάλια μου σαν ετζοιμούμουν. Έσυρε με τζαι που έναν πύργο κάτω κάμποσες φορές αλλά το προσπερνώ, προφανώς κάμνει το σε πολλούς τούτο, εν το κόλπο του άμαν έσιει νεύρα.

Το πρόβλημα είναι ότι εγώ σχεδόν πάντα θυμούμαι τα όνειρα μου τζι εν έντονο το συναίσθημα που είχα μέσα στο όνειρο, ξυπνώ τζαι πάντα σκέφτουμαι μα γιατί τωρά είδα τούντα πράματα. Νευριάζω πρωίν πρωί ρε παιδί μου, τζαι πως να αλλάξω να ντύσω μωρά να κάμω σάντουιτς να ετοιμάσω τσέντες να ντυθώ τζαι να πάω τζαι δουλειά στην ώρα μου. Γιατί όλα είναι αλληλένδετα. Τζαι πεινώ τζαι νευριάζω που θωρώ πισκόττα μπροστά μου.

Εκατέστρεψε μου τα πισκόττα ο ανεκδιήγητος! 

Τζαι προφανώς έχω πιο σημαντικά πράματα να πω δαμαί αλλά να βάλω τον ονειροπαίχτη πρώτα στη θέση του να μεν με σαντανώνει. Γιατί προσπαθώ να προλάβω το παρόν τζαι δεν το φτάνω. Κάμνω κάτι σπασπωδικές κινήσεις μέσα μέσα τζαι συγυρίζω το σπίτι, παίζω με τα μωρά, πίνω έναν κρασί με το Δώρο τζαι εξαναγράφτηκα γυμναστήριο. Να προσθέσω ότι ο νέος χρόνος ήβρε μας με χαλασμένο αυτοκίνητο, ψυγείο, τζαι προχτές έσπασε η σωλήνα της αποχέτευσης. Αυτό σημαίνει όχι μπάνιο, όχι τουαλέτα ή νιπτήρα τζαι αντιλαμβάνεσαι την έκταση των νεύρων τζαι της απόγνωσης. Όχι δεν έβαλα δύο κιλά αγαπητή γυμνάστρια. Εν πάω τουαλέτα λέμε. 

Τουλάχιστον έκοψα τα πισκόττα.

1 σχόλιο:

  1. Ασε εχει τρεις νυκτες, καθε νυχτα και ενας εφιαλτης. Θελω παλε να επικοινωνησω αλλα δισταζω. Σε ποιο θα μιλησω; (αληθεια να πω)

    Ριτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...