είμαι τζι απορώ στα σοβαρά

Είμαι η μάμα που μια φορά το μήνα θα ξιχάσω τη τσάντα του μωρού στο σπίτι.
Τζαι μιαν άλλη φορά το μήνα θα ξιχάσω να πάρω τα σεντόνια του για το μεσημεριανό ύπνο στο σχολείο. Τζαι κάθε πρωί θα βουρώ να δω αν έχω δύο φρούτα να του βάλω γιατί δεν σώννω να κοιτάξω που τη νύχτα.  Έσιει τζαι κούννες. Εν μετρούν για φρούτα? Πώς θα με πάρουν σοβαρά οι δασκάλες απορώ.

Είμαι η μάμα που θυμώνω στο άψε σβήσε τζαι καλμάρω επίσης στο άψε σβήσε λόγω τύψεων. Πώς θα με πάρουν σοβαρά τα μωρά μου απορώ τζι εγώ.

Είμαι η μάμα που τεζάρω στο σπίτι το απόγευμα τζι εν σώννω να παίξω μαζίν τους αλλά τη νύχτα θα πηδούμε πάνω στο κρεββάτι την ώρα του ύπνου.

Είμαι η μάμα η "οργανωμένη" (θα πάρω 5 τσέντες ρουχα φαγιά για τη θάλασσα) αλλά θα ξιχάσω το νερό/μπουκάλες/σίκλες για να ξεπλύνω τα μωρά τζαι σακούλια για τα πανιά.

Είμαι η μάμα που θα πάθει υστερία μόλις δει να σιωνωστεί το γάλα χαμαί αλλά το σπίτι θαν πάντα πούκουππα - παιγνίδια ρούχα παντού. Πώς να με πάρουν σοβαρά ο άντρας τζαι τα μωρά μου.

Είμαι η γυναίκα που θα κλείσω ραντεβού του άντρα μου να πιούμε κανένα κρασί για μόλις τζοιμηθούν τα μωρά αλλά τελικά θα ποτζοιμηθώ μαζίν τους. Δύο συνεχόμενες νύχτες.

Είμαι η γυναίκα που θα κάμω σάντουιτς το πρωί για το σύζυγο αλλά θα ξιχάσω να του το δώσω να το πάρει δουλειά. Πώς να με πάρει στα σοβαρά απορώ.

Είμαι η γυναίκα που θα γραφτώ γυμναστήριο για τρεις μήνες τζαι θα πάω μόνο μια φορά. Τζαι θα το ξανακάμω μόλις περάσουν οι τρεις μήνες. Πώς να με πάρει σοβαρά ο περσοναλ τρέινερ απορώ. Αχαχα. Ο ποιος? Εγέλασα τζι εγώ.

Είμαι η γυναίκα που θα ανοίξω τα μμάθκια του άντρα μου (θα του πω ότι τον εγούσταρε κάποια ή ότι επάshυνα) τζαι μετά θα βουρώ να τα διαψεύσω.

Είμαι η γυναίκα που όταν ενοχληθώ για κάτι θα παραπονιούμαι τζαι θα ανεβάζω τους τόνους όσο δεν μου αντιμιλά ο άλλος. Γιατί μόνον έτσι θα σιωπήσω. Τζαι απορώ γιατί δεν νευριάζει τζαι γίνουμαι μόνη μου ρεζίλι.

Είμαι η γυναίκα που θα ποτζοιμηθώ τζαι θα ξιχάσω να βάλω το φαί στο ψυγείο αλλά θα σηκωθώ στις 3 τα χαράματα για να τελειώσω το artistic project μου.

Σάννα τζαι κάτι πάει λάθος? Σάννα τζαι θέλω λλίον σουζούλισμα να φέρω τα μίλια μου? Σάννα. Σάναμαμπιτς, αμ γκόνα μπακ του ιτάλια









4 σχόλια:

  1. Almost all of the above. :) Δεν είσαι μόνη. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ γκονα μπακ του ιτάλια ττου!
    Βλέπε... Μαίρη Παναγιωταρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα εν είσταστεν οι αψεγάδιαστες μάνες όπως ούλλες που θωρώ γυρόν μου?
    Ψεγαδιασμένες Ανώνυμες Μάνες ενωθείτε! (ΨΑΜ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...