ΦουέΓΚο?

1. Μόνον εμένα επαραξένεψε η προφορά της λέξης Φουέγο που την Ελένη μας?

Φουέγο μάνα μου, ουχί ΦουέΓΚο. Εφακκούσεν άshημα κατά την άποψη μου.

Έχω τουλάχιστον 5 ισπανομαθείς που συμφωνούν μαζί μου:

https://forvo.com/word/fuego/


2. Ελυπήθηκα την Τερζή που ελυπήθηκε τζαι όπως λαλεί τζι ο παίχτης, "δεν πειράζει, μην ανησυχείς, θα νικήσεις την άλλη φορά!" Έθελεν η Ελλάδα να κάμει οικονομία, στροφή στην ποιότητα και εντύπωση. Έκαμε 2 στα τρία. Εν πολλά ταλαντούχα όμως, ξέρει το τζαι κλαίει? Πέτε της να μεν τα βάψει μαύρα. Ελπίζω να μεν την στιγματίσει η γιουροβιζιον όπως την Ελπίδα τζαι τον Ρακιντζή. Ελλαδάρα, άλλη φορά αν δεν θα στείλεις χορευτικό, στείλε κάτι σε στυλ "'Ανοιξη" της Βόσσου να τους ταράξει τα αυτιά! Τζαι κάμε έναν έλεος, δώσε καμιά μπακίρα αν θέλεις καλή θέση.

3. Η Ισραηλίτισσα εφοϊτσιασε με. Με τις εκφράσεις, τα τικς τζαι την εκκεντρικότητα της. Τουλάχιστον (εντομο)Απωθητικό το τραγούδι του Ισραήλ. Φκάλλει μου πολλύν κόμπλεξ η επιλογή τους φέτος(?).

4. Τα άλλα εν τα είδα. Μόνο τούτα τα τρία είδα εχτές στο γιου τουμπ για να έχω άποψη ιμίsh. Τζαι μάλιστα όι μέχρι το τέλος, εβαρέθηκα τα τζαι τα τρία.  Αχ, πούντον Καλλίρη, την Γαρμπή, τον Johnny Logan!!



Κάμνει ακόμα κόρτε της postbabylon στα εξωτερικά? Εν τζι εξίχασα!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...