Ού πρήξεις! - ο ασφαλιστής

Εν λέω, κάθε επάγγελμα έχει τη χάρη του αλλά οι ασφαλιστές εν ειδική περίπτωση. Στη σχολή Ασφάλειας πρέπει να κάμνουν μαθήματα όπως "Πρήξιμο 101", "Πώς να ασφαλίσετε κάττους/ κροκόδειλους/φίλους από το δημοτικό", "Αγαπήστε τις γυναίκες των πρώην σας" "Το "δεν ενδιαφέρομαι" δεν είναι απάντηση", "Πώς να πείτε με διαφορετικό τρόπο το ίδιο πράγμα για να πείσετε πιθανούς πελάτες", "Πώς να λέτε στους πελάτες σας τί εξετάσεις να κάνουν" "Ο γιατρός του πελάτη είναι ο καλύτερος σας φίλος".

Ειλικρινά στενοχωρκούμαι να ακούσω ότι κάποιος φίλος μου έγινεν ασφαλιστής. Πρώτον γιατί θα αλλάξει ο χαρακτήρας του προς το πρήχτικο και αντιπαθητικό. Δεύτερον γιατί θα με πρήσει στο όνομα της φιλίας μας ώσπου να με ασφαλίσει.

Εγώ προσωπικά δεν γαϊζω και αν με ρωτάς ούτε ασφάλεια θέλω, αλλά ας όψεται η κρίση τζαι τα φαγιά που τρώμε που μπορεί να μείνουμε χωρίς δουλειά τζαι να πιάσουμε καρκίνο τζαι να μεν έχουμε λεφτά να νοσηλευτούμε... Αναγκάστηκα να κάμω ασφάλεια. Α ναι, είπαν μου ότι πληρώνεις τζαι πιο λλίον φόρο.

Σενάριο Α:
Έκαμα ήδη ασφάλεια λέμε. Πιάνει με φίλος ασφαλιστής να με ρωτήσει αν έχω τζαι τί ασφάλεια ται να του την πάρω να τη δει, να με συμβουλέψει. Ρε φίλε εν θέλω συμβουλές, έτο έχω μιαν βασικήν, έννα με κρατήσει ζωντανή για τα επόμενα 32 χρόνια μάλλον. Μετά βλέπουμε. Όι να του την πάρω να τη δει γιατί μπορεί να μεν περιλαμβάνεται το τάδε μέσα... Ο άντρας μου έσιει? Ε να του κάμουμε, εν σοβαρό θέμα, έσιει τωρά νέα σχέδια που εν για ούλλη σου τη ζωή... Τζαι να με πιάνει τηλέφωνο κάθε 3 μέρες να βρεθούμε.

Σενάριο Β.
Πάω κάμνω κάτι μαθήματα. Μια φίλη συμμαθήτρια έγινεν ασφαλίστρια τζαι θέλει να μου μιλήσει. Απορρίπτω την ευγενικά, εν χρειάζουμαι άλλην ασφάλεια. Σταματά να μου μιλά μες την τάξη. Όι σόρρυ, λαλεί μου γεια άμαν συναντηθούν κατά λάθος τα βλέμματα μας στην αρχή ή το τέλος του μαθήματος.

Σενάριο Γ.
Ένας φίλος ασφαλιστής μαθαίνει ότι έχω μάμα κυβερνητική. Πιάνει με τηλέφωνο: να της πεις για τα νέα σχέδια που εκάμαμε για τους δημόσιους υπαλλήλους.". Έσιει ασφάλεια η μάμα μου. "Όι να της πεις εν πολλά καλά τα σχέδια, δώσ' μου το τηλέφωνο της, κανόνισ' μου συνάντηση τζαι θέλω να της μιλήσω. Τζαι να πάω τζαι στο γραφείο της να μιλήσω τζαι στους συναδέλφους της. Πε μου πού εν το γραφείον της."
Έλεος!

Σενάριο Δ.
Άλλαξα το σχέδιο μου γιατί έχω οικογένειαν πλέον. Η ασφαλίστρια λαλεί μου ότι πρέπει να κάμω αναλύσεις αίματος. Έσιει 5 χρόνια να κάμω τζαι πρέπει να ξέρουν. Κάμνω τες. Πιάνει με η ασφαλίστρια μες το άγχος να μου πει τα αποτελέσματα τζαι τί να προσέξω τζι αν χρειαστεί να κάμω επαναληπτικές - καλύφκει τες η ασφάλεια. Λαλώ της εμίλησα με το γιατρό, ξέρω τί έννα κάμω. "Ναι αλλά να τες κάμεις το συντομότερο τζαι να μας ενημερώσεις, πρέπει να ξέρουμε τα τελικά αποτελέσματα". Πρηχτ Πρηχτ.

Τα θέματα υγείας εν προσωπικά τζι εν θέλω να τα μιλώ με τον ασφαλιστή. Ο γιατρός ο κάρφας να μιλά μόνο σε εμένα για το τί πρέπει να κάμω. Έννα αλλάξω γιατρόν αλόπως. Τζι εν θα απαντώ στα τηλέφωνα της ασφαλίστριας.


Σοβαρά, έπρεπε να κάμνουν μαθήματα διακριτικότητας.
 
Τζαι το καλλύττερο που άκουσα τελευταίως: "Εκάμαμεν ασφάλειες ζωής, υγείας, ασφαλίσαμεν τα σπίθκια μας... τζι όμως νιώθουμε πιο ανασφαλείς"



 

1 σχόλιο:

  1. Έχει και part B. Όταν τελικά τους χρειαστείς, σου λένε μα σου το είχα εξηγήσει τότε ότι αυτό δεν καλύπτεται και τότε αρχίζει το αντίστροφο, δηλαδή μίλα με τον τάδε, την δείνα κλπ!

    Ου μπλέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...