Άρε Τζώνυ!


Κάτι δεν μου εμύριζε καλά σε τούντην υπόθεση που τότες. Τούτη η Άμπερ εν μου εφάτσαρε για πολλά σόι, έμοιαζε μου με φαμ φατάλ που δεν είσιεν σοβαρό σκοπό για τον Τζώνυ, απλά άρεσκεν της η προσοχή, ήταν μεγάλο γόητρο να ρίξει τον γόη του χόλλυγουντ τζαι να τον σέρνει που τη μύτη, Έτσι νομίζω του έκαμνε.
 
Τζαι καλά, ο Τζώνυ επερνούσε κρίση μέσης ηλικίας, είδεν την τζι επέλλανε, καταλάβω το, αλλά με πόσες άλλες κούκλες συνυπήρξε τζαι δεν εκατάλαβε ότι τούτη ήταν επικίνδυνη? Φαντάζουμαι τον να την βουρά, να την παρακαλά, να της κάμνει δώρα για να την καλάρει (δώρο νησί, όι πελλάρες!) τζαι τζείνη να τον θωρεί αφ' υψηλού. Να τον γυροφέρνει στο δακτυλάκι της, βασικά έππεσεν που το μάτι μου ο Τζώνυ, εθεωρούσα τον πιο νούσιμο. Φαντάζουμαι την να τον μειώνει, να τον χρησιμοποιεί, να γλυκοθωρεί τα λεφτά του... Τζαι να τον νευριάζει, να τον φκάλλει εκτός εαυτού, ο Τζώνυ να καταφεύγει πάλι στο ποτό, ε τζαι να σπάζει μιαν κορνίζα.
 
Αλλά όι να την δέρει τζιόλις! Εν το πιστέυκω τούτο, αρνούμαι να πιστέψω ότι την έδερε.
 
Ρε λαλείς? Άτε τωρά.

6 σχόλια:

  1. Ατε να βρίσκω άλλο άντρα των ονείρων μου. Α ρε Τζόνι τι μας έκαμες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμα εφκηκε τζιαι η πρωην να τον υπερασπιστει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ νομίζω θέλει να τον ξεζουμίσει η τέτοια
    αναμένουμε τις εξελίξεις

    αφού επήεν αστυνομία σπίτι τους μετά τον καφκά τους τζι εν την είδε κτυπημένη

    είμαι λλίον προκαταλειμμένη εν η αλήθκεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Meh, επιστεύκαμεν δλδ ότι εν άγιος; Εμένα αρέσκει μου όσο μου άρεσκε, επειδή ένιγουεϊ εν πολλά μακρινό πράμα. Αν ήταν ένας που μου άρεσκε και είχε τσανς να γίνει τίποτε όντως, ε ήταν να νεκατσιάρω, πολλά ντεκαβλέ να "επιβάλλεται" έτσι ο άλλος.
    Αλλά οκ, για ττον εν νώθω και τίποτε παραπάνω από ότι με οποιονδήποτε άλλον που ακούστηκε/αποδείχτηκε ότι έκαμνε τέτοια πράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hugh Jackman αχ ο άντρας των ονείρων μου. Εγκαταλείψετε κοπέλλες τον τζώνη (που μου αρέσκει δηλαδή) και επικεντρωθείτε στον Χιού. Και ωραίος και με ωραίο σώμα και οικογενειάρχης και αγαπά την γυναίκα του (γαμώτο ήταν ανάγκη να παντρεμένος? Επειδή είχα ελπίδες όι τίποτε άλλο) και καλό παιδι και ζυγός:)). Τεσπα εν ο Χιου μας κορούδες, ο Χιου μας!!

    Άμυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μα δεν εγκαταλείπουμε μιαν αγάπη στα δύσκολα της...
    (προφανώς η αγάπη ταλαιπωρείται από διάφορες εξαρτήσεις οι οποίες ένδεχομένως να της στερούν τη διεύγεια και την ψυχραιμία... ΑΡΕ ΤΖΩΝΥ!)
    Ο Χιου εν με εξιτάρει ιδιαίτερα να σου πω την αλήθκεια... θα το σκεφτώ όμως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...