το τραμ το... πρώτο

Τζαι ποιός Κυπραίος θα θέλει να πιάνει τραμ που κυκλοφορεί πετά με 22,9 χλμ.την ώρα για να κάμει τες δουλειές του? Τζαι να φτάνει στον προορισμό του μέσα σε 5 ώρες? Είμαστε σοβαροί? Οξά απλά έχουμεν €227,8 εκ. να πετάξουμε?

http://www.cytoday.eu/index.php?id=357&nid=2894438

 

Σχόλια

  1. η μέση ταχύτητα των τραμ στην πόλη που είμαι εν 19,2 χιλιόμετρα. τζιαι εν γεμάτα.

    εν ηξερω πως εσχεδιάσαν το τραμ, αν θα εν συνδεδεμένες οι στάσεις με λεωφορεία, αν θα πυκνώσουν τα δρομολόγια των λεωφορείων, αν θα έσιει ποδηλατόδρομους κοντά ή κάτι άλλο.

    οι δημόσιες συγκοινωνίες πάντως εν καλές.

    όσες φορές έπιασα λεωφορείο για περιοχή νοσοκομείου (που ενναν η διαδρομή που εννα καμνει τζιαι το τραμ) ήταν πάντα γεμάτο. Εγώ θωρώ το θετικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τούτο μπορεί να δουλεύκει για το εξωτερικό, που έχουν λεωφορεία, μετρό, τραμ, ηλεκτρικό, τζι εν πάντα γεμάτα, επειδή ο κόσμος εν μπορεί καν να πλησιάσει το κέντρο μιας πόλης με το αυτοκίνητο...
    Για τα δεδομένα της Κύπρου όμως? Πώς ακριβώς εν ελκυστικό για τους Κυπραίους? Ποιός Κυπραίος θα αφήσει το αυτοκίνητο του για να πιάσει τραμ? Τα λεωφορεία μας εγεμώσαν τζαι θέλουμε τζαι τραμ? Θα μπορούσαν να ξοδέψουν για τη βελτίωση των λεωφορείων, για πιο συχνά και ποικίλα δρομολόγια... Ειλικρινά πιστεύκω ότι απλά θα πετάξουμε λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ! Εγώ θα το έπιανα αφού θα ήμουν άνεννοιας για παρκάρισμα τζαι διάφορους "έξυπνους" οδηγούς που ήταν να πετάσσουντε μπροστά μου τζαι να μου τεντώνουν τα νεύρα μου. Άσε που σαν επιβάτης στο τραμ ήταν να θωρώ χαλαρά έξω που το παράθυρο τζαι να ξεκουράζουμαι. Φτάνει να είναι ακριβές στην ώρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε 2 πόλεις που έζησα στο εξωτερικό, εχρησιμοποιούσα μόνο το τραμ. τα λεωφορεία εν τα ήξερα καν, έπιασα ένα μια φορά στα τυφλά για βόλτα μόνο.
    ΑΛΛΑ
    συμφωνώ με το ότι τα λεωφορεία θέλουν ακόμα δουλειά. εβάλαν τα, προφανώς κάποιοι εβοηθηθήκαν που την επένδυση, τζαι αφήκαν τα τζειαμέ ως σε λία χρόνια που θα πουν άτε, άλλα πάνω. εν ασχολούνται ιδιαίτερα με το να φέρουν τον κόσμο στο λεωφορείο.
    σε ούλλα, πάντα μεσοδότζην.
    τζαι φυσικά εν η ίδια κουβέντα με το τρένο. αν δεν έχει τοπικές συγκοινωνίες τι να κάμεις τες μεγαλύτερες αποστάσεις; τέσπα, ζω για τη μέρα που θα κάμουμε μια δουλειά μελετημένη από εμάς για εμάς πραγματικά, που θα εν στα μέτρα μας, τζαι θα γίνει όντως για να εξυπηρετεί. έννα ζω για πάντα αλόπως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επανήλθα:)

    πιστεύκω ότι η λογική του να τα συρνουμε στον Κυπραίο που εν ηξέρει τί θέλει, ή εν μπορεί να αλλάξει, φταίει για πολλά πράματα.

    μπορεί να ίσχυε 10, ή 15 χρόνια πριν. Αλλά πλέον θωρώ πάρα πολλύ κόσμο να ζητά κάποιες αλλαγές. Θωρώ την διαφορά σαν εξωτερικός παρατηρητής. Πλέον κυκλοφορούν ποδήλατα στους δρόμους. Μπορεί όι με 100% ασφαλεια, μπορεί οι ποδηλατόδρομοι να εν διακοσμητικοί. Αλλά ποδήλατο σε κυπριακό δρόμο ήταν αδιανόητο πριν 10 χρόνια. έσιει πολλά άλλα παραδειγματα...
    Εν σιγά σιγά που αλλάσσουν τα πράματα.

    διάθεση να υπάρχει.

    τζιαι φυσικά θέλει σωστό σχεδιασμό. τζιαι έξυπνη διαφήμιση για να ερεθίσεις την περιέργεια του άλλου

    αν γίνει το τραμ πάντως, εγώ εννα φακκώ γυρώ της λευκωσιας με το μπ3 μου τζιαι το βιβλίο μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ είμαι μαζί σου! Δαμέ τα λεωφορεία ακόμα δεν είναι πρακτικά και αποδοτικά το τράμ μας εμάρανε. Κάμετε σιόρ πρώτα λεωφορεία και μετά βλέπουμε για τράμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συφφφωνώ ! Βάρτο 1 τοις εκατόν των λεφτών του τράμ τζιαι σάσ'τη φαση με τα λεοφωρεία τζιαι άεισ το τραμ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

αρρώστια, γάλα, ύπνος, κίνηση, κόλλημα

ο ραγισμένος έρωτας, ή ο που δεν έρχεται ποτέ

τζι άλλα νεκατωμένα