το έξυπνον πουλλί...




Εψές έκαμα κλικ. Ελάλεν μου μια φίλη μου ότι ο φίλος της εν μπορεί να βρέθουνται κάθε μέρα, καμιάν φοράν άμαν τον πιάνει τηλ να πάει σπίτι του λαλεί της εν μπορεί, εν κουρασμένος, εν ασυγύριστα σπίτι κλπ. Τζαι η φίλη μου εσκέφτηκε μήπως έσιει άλλην.
"Όι ρε, εν νομίζω" απαντώ αυθόρμητα.
Άμαν το εσκέφτηκα λλίον παραπάνω εθυμήθηκα κάποτε πριν χρόνια που εγώ έπιανα τηλέφωνο έναν που έδειχνε να με γουστάρει για να βρεθούμε τζαι συνήθως εν εμπορούσε άμαν τον έπιανα εγώ. Άμαν με έπιανεν τζείνος, προφανώς εμπορούσε.

Τζαι μετά αναλαμπίστηκα μιαν νύχταν που επερνούσα που το δρόμο του τζαι -επειδή είμαι τζαι αυθόρμητος τύπος είπαμε- έπιασα τον τηλ να του πω να μου ανοίξει τζι ήταν να του κάμω έκπληξη.

Είπε μου ήταν με παρέα. Εγώ είχα σκεφτεί αντροπαρέα, οκκέι, θωρούν τηλεόραση, μάππα, παίζουν βίδεογκέιμς... Είπα απλά οκκέι, have fun, εν έθελα να φανώ λυσσιάρα ή ότι επειράκτηκα.

Αλλά εψές! Εψές εσκέφτηκα ρε μήπως ήταν με άλλην τότε? Είπα το της Ιβάνας τζι εγέλασεν.
- Ίντα γελάς?
- Εσύ τι λες? Να μην ήταν?
- Ε είπε μου παρέα, επήεν ο νους μου σε ρεμάλια που πίνουν τζαι ρέουνται βλέποντας μάππα...
- Και πόσες φορές έγινε αυτό?
- Ε τούτο μιαν φορά, μιαν άλλη φορά ήταν ασυγύριστος είπε, μόλις είσιεν ξυπνήσει (μεσημέρι λέμε)...
- Χαχααα, να δούμε τί γλέντια έκανε...
- Όι ρε... Εν ...δυνατόν? Μα ήμουν τόσο βλάκας?
- Ναι.

Εψές εσυμφώνησα με την Ιβάνα (να καταγραφεί στα πρακτικά) ότι ήμουν βλάκας. Γιατί μετά εθυμήθηκα ότι όσον τζαιρό εφλέρταρε μαζί μου εφλέρταρε τζαι με αλλό 349813 αλλά εγώ έμαθα το μετά. Το θέμα είναι ότι εγώ ενώ ήταν μπροστά στα μμάθκια μου, δεν το εθωρούσα. Μπορεί τζαι να μεν ήθελα να το δω. Μπορεί να έθελα να πιστεύκω ότι ήμουν σπέσιαλ για τζείνον τζαι γι αυτό με εγύρεφκεν. Κούνια που με κούναγες τζι έσυρες με κάτω.

Φορ δε ρέκορντ εν νομίζω ότι ο φίλος της φίλης κάμνει έτσι πράματα, εν άλλα τα ίσσιους του, αλλά εγώ τότε επιάστηκα που τη μούττη. Όντας είπαμεν έξυπνο πουλλίν.

Απλά με κάθε λεπτομέρειαν που θυμούμαι για τότε, αυτοδεκαθκιάζουμαι.


Έλα! Πες κι εσύ την ιστορία σου που επιάστηκες που τη μούττη. Όντας έξυπνο πουλλί







 

16 σχόλια:

  1. Είχα φίλη που έφκαινε με έναν που της ελάλεν ότι "έχει δουλειές". Εν εμάθαμεν ποτέ.

    Κατά τα άλλα υποψιάζουμαι τους πάντες και τα πάντα οπότε εν είμαι έξυπνο πουλί ή εν πιάνουμαι που τη μούτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε πρέπει να ρωτούμεν τί δουλειές έσιει ο άλλος...
      τούτες ήταν πατταλοδουλειές

      Διαγραφή
  2. οκ το σχόλιο μου εν εδημοσιευτηκε πιο πριν και το παραθέτω ξανά. Εγω είμαι μια κερατωμένη που το έμαθα στο τέλος βέβαια, βέβαια. Εν τεράστια ιστορία να σου την πω δαμέ (actually εχω την γραμμένη ήδη αλλά σκέφτομαι αν θα την αναρτησω). Που θα διαβάσεις όμως αυτό που θα σου γράψω τώρα εδώ να κάθεσαι και να μεν τρώεις τίποτα μπροστά στον υπολογιστή. Εκεράτωνε με με την ανιψιά του και καλαδερφή του. Αυτά τα σπουδαία για σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επρόλαβα τζι έφαα αλλά ανακατώννουμαι :/
      το μόοοονο που μου φκαίννει να σου πω τωρά.... ευτυχώς που εγλίτωσες!

      Διαγραφή
  3. enomiza ekeratwnen me me alli alla telika en tin alli pou ekeratwnen mazi mou

    how's one supposed to know, like?!?!

    oh well.

    parakalw leptomereies gia tin aimomiksia apopanw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήσουν εσύ η πέτρα του σκανδάλου? το τρίτο πρόσωπο?
      (εγώ πρέπει να ήμουν το 6ο, 7ο...)
      οι διπλοταμπλίτες χαραμίζουνται πάντως... τέθκοιο ταλέντο στην υποκριτική!

      Διαγραφή
  4. Τζιαι μπαίνω δαμεσα τζιαι δεν ξέρω τι να καμω! να παρω πάνω μου πως είμαι έξυπνο πουλί οξα να κρύψω μες τα πετσια μου;

    Αμαδρυαδα το ποστ σιλτεπλε. Μεν τασσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πεις τον πόνο σου
      είπαμεν, τζι εμείς ήμαστεν έξυπνα πουλιά

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο μόνος που με έπιανεν που την μούττην ( εν τζιαι μεγάλη η γέριμη ) εν ο μακαρίτης ο θείος μου.

    Κατά τα άλλα, όσα έχω πάθει εν επειδή τα ... θέλει ο πωπός μου.
    Μπορεί να παίχτηκαν πράματα πίσω από την πλάτη μου αλλά ουσιαστικά δεν με ενδιαφέρει.
    Απλά επειδή είμαι κάπου ή με κάποιον επειδή έτσι γουστάρω!
    Εγωιστικό;;; εν η ιδέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμαν περνάς καλά τζι εν σε κόφτει εν άλλη κουβέντα...
      το πρόβλημα δημιουργείται άμαν νομίζεις ότι είσαστε μαζί, οι θκυο σας αποκλειστικά... τζαι νομίζεις το μόνον εσύ!

      Διαγραφή
  7. Εγω εμαθα το καμποσο τζιαιρο μετα που εχωρισαμε. Τυχαια το εμαθα που καποιον που εδουλευκαμε μαζι at that time, τζιαι μιτσια η Κυπρος ετυχε να τον ξερει επειδη ηταν που την ιδια περιοχη.

    "Α ναι μα τζινος, ξερω τον. Εφκαινε με την ταδε τοτε"... Η ταδε εν ημουν εγω προφανως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¨:/
      τζαι σκέφτεσαι... δηλαδή τί πρέπει να κάμεις για να μεν σου γελάσουν?
      να πιάσεις τη γειτονιά του να ρωτάς αν φκαίννει τζαι με άλλες?
      ρητορική ερώτηση

      Διαγραφή
  8. Δεν είσαι μόνη σου,εγώ ήμουν σπίτι του,φοιτητές τότε στες Αθήνες και έφευκε να πάει 5 λεπτά στην γειτόνισσα (απέναντι πολυκατοικια) να πιάσει κάτι,τσιγγάρα συνήθως.
    Μέτα που χωρίσαμε ήταν μαζί με την γειτόνισσα.
    Ήμούν μικρή και ανώριμη να πάει ο νούς μου στο πονηρό η αλήθεια,έπαθα και έμαθα όμως.(θέλω να πιστέυω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλάν τούτος είσιεν τζαι θράσος :)
      καλά, τζαι ώριμη να είσαι, άμαν θέλουν να χωστούν, εν τους πιάνεις εύκολα
      και θενξ :)

      Διαγραφή
  9. ΑΑΑΑ P.S για το προηγούμενο ποστ ανέ η καθυστέρηση που εκατάλαβα σου έυχομαι την έπομενη φορά να πετύχει! (same here και σε καταλαμβαίνω απόλυτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...