ανεπιθύμητα δώρα

Με αφορμή τα περίεργα δώρα στο ποστ της Αμαδρυάδας, γράφω τζι εγώ τις εμπειρίες μου:

Εκάμαν μου δώρο μιαν νυχού για το γάμο. Προ του γάμου. Δηλαδή, να πάω μια φορά στη νυχού να μου κάμει γαμησιάτικα νύχια. Είχα πάει μόνο μια φορά για μανικιούρ πεντικιούρ προηγουμένως στη ζωή μου - στην ίδια νυχού. Τέλοσπάντων είπα να πάω να μου τα συσταρίσει λλίον, ήθελα κάτι απλό τζαι όμορφο τζαι να διαρκέσει λλίες μέρες γι αυτόν εν τα έκαμα μόνη μου.

Επήα την παραμονή. Εβούρουν όπως την πελλή δηλαδή, τα νύσια με μαράναν. Αλλά χάτε, είχα κλείσει ραντεβού. Επήα τζι αργοπορημένη, ασυστάριστη, αγχωμένη, τέλοσπάντων ένα μάτσο χάλια τζι άρκεψα τις απολογίες. Καθίσκει με η πολλά busy νυχού αφού με θωρεί με το ήμισον της που άρκησα. Αφού της είπα τί ήθελα τζι ερώτησα την αν θα φκαίννει εύκολα τζι είπε μου "ναι αγάπη μου μεν ανησυχείς" επάτησεν με χαμαί. Τρίψε τζαι να τρίψεις, έφκαλεν μου πέτσες που δεν ήξερα ότι είχα, επετάσσαν αζίνες τα μηχανήματα της. Σε 15 λεπτά επόσπασεν με. Έκαμεν μου ένα νυφικό γαλλικούδι, η αλήθκεια ήταν ωραίο, επήρεν μου ώρα να το συνηθίσω πάνω μου. Αλλά δεν εμπορούσα να κνιστώ, να ανοίξω κανένα τενεκκούδιν, να φκάλω τίποτε που τα δόντια μου. Τέλοσπάντων, είπα να το προσέξω πιλέ μου να αντέξει ώς την επομένη. Πού να ήξερα ότι ήταν αθάνατο.

Μετά 2 εβδομάδες, άρκεψεν να ξεφτίζει ποτζεί ποδά. Εν μου άρεσκεν ξεφτισμένο, ένιγουέι είχα ανάγκες, έπρεπε να φκάλλω κλιπς, να βάλλω κλειθκιά, να αννοίω ττενεκκούθκια, εν με βόλεφκεν πλέον. Έθελα να το φκάλω τέλια. Δεν εμασιέτουν όμως. Ηταν τόσο χοντρό το νύshι που επονούσα τα δόντια μου. Άρκεψα να μιζεριάζω. Έθελα να το φκάλω τζαι δεν έφκαιννε. Έπιασεν με μανία, λλίον λλίον έφκαλλα το κάθε μέρα ώσπου τζι έκλεισα ραντεβού να πα να μου φκάλει γιατί μαζί με το gel έφκαλλα τζαι ένα στρώμα νυshιού κάθε φορά. Έκλαια τα νύshια μου που εκολλήσαν πάνω στο gel τζαι δεν εμείναν πάνω μου. Η νυχού επροσπάθησε να μου πει να το ξανακάμω πουπάνω, ανένδοτη εγώ να μου το φκάλει το ξένο σώμα. Έπιασεν την τεράστια λίμα της τζι άρκεψεν να μου τρίφει τα νύshια που πάνω. Έμεινεν μια φτέλλα νυshιού πάνω μου που έτζιζα τζι επονούσα. Έφυα άρον άρον, σχεδόν κλαμένη που τζαμαί, να της λαλώ εκαταστραφήκαν τα νύshια μου, η νυχού να μου λαλεί "'εννεν τίποτε" τζαι να μασά πίσσαν.

Εκάμαν 6 μήνες να φέρουν το νου τους, εκόφκουνταν συνέχεια, ήταν αδύναμα, φτανά, επονούσα τα! Είπα ποτέ ξανά. Τουλάχιστον όι gel τζαι σίουρα όι σε τζείνην. Τωρά να τα δεις εν κουκλούθκια. Σκέττα χωρίς τίποτε πάνω.


Πριν το γάμο μια δεύτερη θεία που τη μεριά του συζύγου, αισθητικός,  είσιεν μου κάμει δώρο μιαν περιποίηση προσώπου. Βασικά όπως εκαλιούσαμεν είπε μου να πάω πριν το γάμο να με περιποιηθεί. Σοβαρά τωρά, ποιά πάει για περιποίηση προσώπου λλίον πριν την ημέρα του γάμου σε κάποιαν που δεν εξαναπήε? Όι, έτσι πράμα εν διακινδυνεύω. Εν εγίνετουν να μου πει μετά το γάμο? Δεν την ετίμησα αλλά δεν φταίω εγώ.


Έναν άλλο γαμησιάτικο δώρο που επίσης δεν ετίμησα ήταν ένα μασάζ. Δεν εξανάκαμα επαγγελματικό μασάζ τζι ούτε σκέφτουμαι να κάμω. Μιαν φοράν μόνον είπα της αισθητικού να μου νεκατώσει λλίον τους ώμους τζι εν μπορώ να πω ότι έκαμεν μεγάλη διαφορά. Α ναι, τζαι μιαν φοράν έπιασα προσφοράν μιαν θερμοθεραπεία πώς την λαλούν που με ετυλίαν με μιαν βραστήν κουβέρταν. Εκτός που τούτα ούλλα που ακούω με τα καρατίστικα μασάζ, εν θα ένιωθα άνετα να με πασπατεύκει τσιτσιδωμένη με λαδούθκια οποιοσδήποτε εκτός του συζύγου. Όταν με ρώτησε ο δωρητής γιατί δεν επήα δεν ήξερα τί να του απαντήσω, είπα του θα πάω κάποια στιγμή.... Αλλά μπα. Τζι ούτε να το δώσω αλλού μπορώ γιατί εν στο όνομα μου.

Ε, αυτά.



 

8 σχόλια:

  1. Δώσμου το εμένα, να πάω τζαι να πω το όνομα σου, τι εννοείς;

    Για τη νυχού, όταν εσταμάτησα να κάμνω gel απλά άφησα ένα διάφανο πάνω μου τζαι εγέμωνα το κενό με διάφανο, τζι έβαφα τα πουπάνω, τζι έκοφκα τα.
    Επροτίμησα να γίνει έτσι παρά να τα φκάλω τέλεια τζαι να εν το νύχι μου αδύναμο πουκάτω τζαι να υποφέρω.
    Στες 2 βδομάδες-3, εν μπορώ να καταλάβω πώς έγινε τόση ζημιά. Η αλήθεια είμαι φάουσα τζαι εν άφηνα να μου λιμάρουν την επιφάνεια του νυχιού, μόνο με buffer μου εκάμναν, για να μεν γίνει κρεμμυδόφυλλο το νύχι μου, αφού ήδη εν πολλά λεπτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ραντεβού πριν το γάμο για νύχια η μοναδική αλλώπως φορά που επήα σε νυχού. επαιδεύκετουν κανένα μισάωρο. επέλλανε με τζαι στες συμβουλές πρόσεχε το ένα τζαι πρόσεχε το άλλο. ώσπου να φτάσω στο σπίτι έτζησα πάνω στην πόρτα, στο κάγκελο, στην οροφή του αυτοκινήτου, στες ταχύτητες, στο ταμπλό. έκαμα τα γέρημα.
    εν το έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμένα η νυχού μου εν πολλά καλή. Κάμνω ή το bio ή το άλλο όπως το μανικιουρ και εν πολλά συσταρισμένα τα νύχια μου.Με ελύσαν με επάθαν τίποτε και ποσπάζει με και γλήορα:)) Επήες και έδωκες σε καμιά που εν τη κόφτει αλόπως. Για το μασαζ είπα σου το τζιαι ποτζει, απαγορευτικό το thai, έσιει όμως άλλα που εν καλά και ενεν ανάγκη να τιτσιρωθείς ούλλη, Ετο εν τούτη που με τιτσίρωσε και χούφτωσε :) εμένα. Να πας σε καμιά καλή έσιει καλές και που εν σε τιτσιρώνουν.:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα ακριβώς την ίδιαν εμπειρία με νυχού. Άφησεν μου τραύματα, και νυχικά και ψυχικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω καμνω gel (bio) τα νυχια μου τα τελευταια 6 χρονια και ειναι μια χαρα,πρεπει να πετυχεις τη νυχου,καταρχας μονο το οτι σε τελιωσε σε 15 λεπτα επρεπε να σε ανησυχησει ηταν πολλα λιη ωρα για να καμει καλη δουλεια.
    Για μασαζ εκαμα πρωτη φορα στο ταξιδι του μελιτος και ηταν πολλα ωραια,καμια σχεση με την εμπειρια της Αμαδρυαδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έπαθα τα ίδια με το τζελ τζιαι εν εξαναπάτησα! Ενοχλεί με πολλά η ιδέα ότι πάω σε μιαν επαγγελματία που τάχα ασχολείται με θέματα αισθητικής και στο τέλος κάμνει μου ζημιά. Εν σαν να ππηαίννεις σε γιατρό και να σε αρρωστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. bio? δώστε λεπτομέρειες πόννα έχω μεγάλον event να το δοκιμάσω!
    κι επίσης για μασάζ, πέτε κανέναν καλό αν ποττέ πιαστώ τζι εν μπορώ να ταράξω

    σοβαρά πρέπει να γράφουμε κάπου τούτα τα καλά practices να τα μαθαίνουν τζι άλλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. bio μέθοδος στην οποία το νύχι δεν καταστρέφεται όπως με το κανονικό το gel, δεν σου ξ'υζουν τις στοιβάδες του νυχιού. Έχει και μια καινούρια μέθοδο που είναι μανικιούρ που ψήνεται και πάλι δεν καταστρέφει το νύχι. Μασαζ έχει πολλούς τόπους που εν καλοί και φτηνοί!!!

      Διαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...