Ιβάνα και κτητικότητα

Οπαδός Α: Εσύ τί θέση είσαι?
Οπαδός Β: Πέμπτη. Αλλά παίζει να πάω και τέταρτη κατηγορία.
Α: Χα! Θα σε δω εκεί. Έχω κι εγώ ένα παιγνίδι δύσκολο το Σάββατο...
Β: Αν πας καλά εκεί γλίτωσες.
Α: Θα τους σκίσω μαλθάκα!
Ιβάνα: Παίκτες ή προπονητές? Α συγγνώμη πάλι, μάλλον αγοράσατε την ομάδα και δεν κατάλαβα.



Ιβάνα: Έχετε αυτό το παντελόνι σε μέγεθος extra small?
Πουλήτρια: Δεν το έχω, να κοιτάξω όμως σε άλλο κατάστημα. Έχω ένα άλλο σε παρόμοιο στυλ που μπορείς να δεις και να δοκιμάσεις σε extra small.
Ιβάνα: Α μα δεν μπορώ να δοκιμάσω το δικό σας, αν έχει το κατάστημα να δοκιμάσω, καλώς.



Ιβάνα: Δεν έχω αυτοκίνητο, δεν μπορώ.
Άλλη: Θα έρτω εγώ να σε πιάσω.
Ι: Μα ούτε εσύ έχεις αυτοκίνητο.
Άλλη: Θα είμαι με την Τάδε και την Δείνα.
Ι: Εννοείς θα σε φέρουν να με πιάσετε. Εκτός αν εκτελούν διαταγές με δικό σου αυτοκίνητο.



Σχόλια

  1. χε χε εν σπαστικό, πράγματι :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρεύω τουτες τις συνεννοήσεις:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. o prwtos dialogos en o xaspas je oi filoi tou!! en ginetai!! panta rwtw to idio prama!! "egorasete omades??"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

αρρώστια, γάλα, ύπνος, κίνηση, κόλλημα

τζι άλλα νεκατωμένα

ο ραγισμένος έρωτας, ή ο που δεν έρχεται ποτέ