κάτω οι αστρολόγοι!

Εν παίζω ρε Ιβάνα. Τζαι δεν φταίω που θωρώ όνειρα ακόμα με πρώην. ΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ τί στο καλό γίνεται με τούντον νου μου αφού ούτε τους σκέφτουμαι τί γυρέφκουν μες τον ύπνο μου τζαι ξυπνώ τζι είμαι φοϊτσιασμένη άμπα τζι εμίλησα τζι είπα τίποτε κανέναν όνομα μες τον ύπνο μου εφαντάστηκες στα καλά καλούλλικα να πρέπει να εξηγώ γιατί μουρμουρώ άλλου το όνομα μες τον ύπνο μου?

Εν με κανεί, ήβρα μια φωτό κάποιου πρώην τζαι πριν την πετάξω εθυμήθηκα που μιαν καλήν ημέραν αποφάσισε να εξαστεφανοστεί που τη ζωή μου. Τζαι εγώ είχα γίνει τότε ένα με το πάτωμα τζαι γιατί να μεν το ξανασκέφτεται, γιατί του είναι τόσον εύκολο να ρίξει μαύρην πέτρον πάνω μου. Αλήθκεια σου λαλώ εγώ εν έκαμα ποττέ κανέναν να νιώσει έτσι. 

Συναισθηματικά ομιλούντες εγώ ήμουν πάντα τζείνη που εμείνισκεν πίσω. Σταθερή μεν στις απόψεις μου τζαι στα όρια μου αλλά πίσω. Εν ο άλλος που έφεφκεν. Τζι όταν ήμουν σε σχέση δεν εθώρουν ποτζεί ποδά. Όταν ήμουν ελεύθερη οκ εφλέρταρα ασυστόλως. Γι αυτό κύριοι αστρολόγοι να μεν λαλείτε πελλάρες ότι το ζώδιο μου έννεν σταθηρό τζαι ξενοθωρεί/ξενοπηδά/ξενοβουρά γιατί ο Δώρος θωρεί με με το ήμισον του. Είδα τζι έπαθα να τον πείσω ότι είμαι καλή τζαι πιστή. Άμαν είμαι με κάποιον είμαι με αυτόν τελεία και παύλο.

Εν τζαι αδικώ τον που καχυποπτεύει αλλά  εν γίνεται το σύμπαν ο ύπνος τζαι οι αστρολόγοι ναν εναντίον μου. Προσπαθώ. Για να φανταστείς ο άντρος που με κάρφωνε με το βλέμμα προχτές δεν τον είδα μες τα μμάθκια για παραπάνω που 3 δευτερόλεπτα. Στα 5 φκάλλεις φωτοθκιές τζαι στα στα 8 κρούζεις συνήθως. Μια φορά τζι έναν τζαιρό. Ετέλειωσεν τζείνη η φάση. Έγινα τζαι χαμηλοβλεπούσα τζαι δεν αντέχω να καρφώνω τον άλλο, ή αν με καρφώσουν, ΑΝ το καταλάβω θα γυρίσω αμέσως που την άλλη.

Άλλαξα ρε Ιβάνα τζι εν δέχουμαι να μου φέρνεις περιοδικά τζαι να μου θκιαβάζεις μπροστά στο Δώρο το ζώδιο μου τζαι να γράφει ότι είμαι παίχτης!



 

1 σχόλιο:

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...