βαβέλ

Πώς γίνεται να μιλάς με κάποιον τζαι να μεν συνεννοάστε? Δηλαδή, έχετε κι οι δύο άποψη για κάποιο θέμα, ο ένας αρκέφκει έναν κατεβατό σκέψεις που ούτε συνοχή ούτε τελικό νόημα έχουν... Απλά μια ιδέα που ξεκινά να μιλά τζαι καταλήγει να αραδιάζει τις σκέψεις του έτσι όπως έρκουνται.

Τζι εσύ κάτι πάεις να καταλάβεις, πάλε δυσκολεύκεσαι, ξαφνικά αναλαμπή "χα, εκατάλαβα!". Πάεις να απαντήσεις, λαλεί σου ότι εν εκατάλαβες τζαι λαλείς άλλα των άλλων.

Ξαναπαντάς, προσπαθείς να διευκρινήσεις, λαλεί σου κάμνεις του επίθεσην.

Ε κανεί! Έτο "ενόμισα" ότι εκατάλαβα, ο άλλος παίζει σε κατηγορία δικήν του, θέλεις ειδικόν κώδικα για να μπεις μες το νου του. Πελλός είμαι εγώ που εμίλησα. Πάω πίσω στο επίπεδον μου.


 

7 σχόλια:

  1. πε μου, εν που το iphone που εμιλούσετε; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έτυχεν μου τζαι γραπτώς, τζαι live

    έτο να μιλώ μόνο με πλάσματα που ξέρω καλά αλόπως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. i phone? μα είπες i phone???? Ποτζείνον που εν με αφήννουν να πιάσω ιμίsh έννα το χαλάσω?

    Επάτησες νεύραν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Εθκιέβασα σήμερα ότι τα μπλακμπέρι εν πιο κουλ που τα άιφοουν!

      Επί του θέματος, καμιά φορά απλά εν ταιρκάζουν τα χνωτα σου με τον άλλον. Χωρίς λόγο

      Διαγραφή
    2. ρε, παρέτα με τις τεχνολογίες, εν το έχω, είμαι καταστροφέας

      σε ίντα χρώματα φκαίννουν?

      Διαγραφή
  4. Story of my life. Μερικές φορές είμαι πελλί που πάω να ανοίξω το στόμα μου αντί να σιωπήσω και να απαντήσω "ναι ναι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς... πάω να πουλήσω τζαι πνεύμα εν με κανεί... έτο σιώπα τζαι μάσα πίσσαν καλλύττερα

      btw, welcome aboard!

      Διαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...