ο ραγισμένος έρωτας, ή ο που δεν έρχεται ποτέ

Θέλω να σας πω κάτι, έτσι πριν φκει ο χρόνος, βλέπω ότι κάποιοι είναι στη φάση που ήμουν πριν κάποια χρόνια. Άμαν σας διαβάζω, νιώθω σαν να τα ξαναζώ, λυπούμαι, θέλω να σας φωνάξω να σας πω πως κάποια στιγμή λογικά θα βρεθείτε σε άλλους αγώνες, πιο σημαντικούς. Ελπίζω δηλαδή, γιατί τούτον που περνάτε εν πολλά ψυχοφθόρο. Πολλά όμως, ξέρω ότι ακροβατείς κάπου μεταξύ λογικής τζαι πελλάρας, ικανοποίησης τζαι κατάθλιψης, επιβίωσης τζαι καταστροφής. Εν ένα μεγάλο βουνό που άμαν το περάσεις, ούλλα θα σου φαίνονται πιο εύκολα. Μέχρι βέβαια να βρεθείς μπροστά σε ένα πιο μεγάλο βουνό.

Πώς λέμε #ήμουνακιεγώεκεί? Εν τα ξέρω τούτα με τα hashtags. Ξέρω ότι έφτασα να επιβιώνω απλά, να προσπαθώ να μεν δείχνω ότι δεν είμαι καλά, αλλά να ξέρω ότι μου φαίνεται τζαι που κάποια στιγμή τζαι μετά να μεν με κόφτει, να μιλώ τζαι να πετάσσω μαshαιρκές, να μεν με κόφτει ποιον πληγώνω, αν μου φταίει ή όχι. Ούλλοι εφταίαν μου. Τζείνοι που με πλήγωσαν, κυρίως. Προπάντων όμως, ο εαυτός μου. Δεν με άντεχα, εθύμωνα μαζί μου για τις επιλογές μου, για τη βλακεία μου, που έδειξα εμπιστοσύνη, που ήμουν αδύναμη. Ένιωθα όπως με εκάμαν να νιώθω, πως δεν ήμουν αρκετή για κανέναν τζαι για τίποτε, ότι δεν άξιζα τίποτε. Ήξερα όμως ότι δεν ήθελα ναν έτσι τα πράματα, ήθελα να τα αλλάξω αλλά δεν εμπορούσα. Δεν είχα δύναμη ούτε όρεξη. Έτσι, απλά επροσπαθούσα να ηρεμήσω, να αναπνέω, να μεν αναστατώνομαι, να σταματήσω να σκέφτομαι συνέχεια τί έγινε τζαι γιατί, να προστατέψω τον εαυτό μου, να τον συντηρήσω ακόμα λίγο, ώσπου να σταματήσω να πονώ. Έδωσα μου χρόνο, απομακρύνθηκα από ότι με πονούσε, τζι εκυκλοφόρησα αλλού, σε ότι με ηρεμούσε. Όχι σε έντονες καταστάσεις, απλά για να ηρεμήσω.

Κάπου τζαμαί, είδα ένα φως, μιαν κατάσταση που μου άρεσε, που εφαίνετουν ιδανική. Δεν επίστεψα βέβαια ότι ήταν για εμένα, απλά άφησα τα πράματα να κυλίσουν. Δεν είχα δύναμη να κάμω τίποτε άλλο, είχα πει δεν θα κάμω τίποτε άλλο. Είχα πει που πριν Θεέ μου, ανάλαβε Εσύ, εγώ έκαμα τα μαντάρα. Τζι εκυλίσαν πάνω μου χωρίς να το καταλάβω τζαι να το επιδιώξω ιδιαίτερα. Σε χρόνο ντε τε.

Τωρά, κάποια χρόνια μετά, είμαι σε άλλον αγώνα. έννεν τόσον έντονος, αλλά εν συνεχής. Εν μικρά μικρά που αν τα αφήσεις μια φορά, δύο, γίνονται βουνό. Έννεν τόσο δύσκολα, αλλά θέλει να φροντίζεις συνέχεια. Θέλει να επιλέγεις πλέον τις μάχες σου. Τζι έσει παράλληλα τζαι πολλές πολλές χαρές, μεγάλες τζαι μικρές. Τούτες διούν δύναμη τζαι προχωράς. Αλλά, ο εαυτός σου τέλος. Βάλλεις άλλες προτεραιότητες πλέον. Αλήθκεια, άμαν κάμεις μωρό, πρέπει να σε βάλεις σε δεύτερη μοίρα. Δυστυχώς το ίδιο θα κάμουν τζι οι άλλοι. Αλλά εν θα σε πειράζει, γιατί θα βλέπεις τους κόπους τζαι τις προσπάθειες σου, τις δυνάμεις τζαι τις δυνατότητες σου, μέσα που τούτο το μωρό. Θα σου διά αγάπη που δεν θα σου διούν άλλοι.

Μεν νομίζεις ότι θαν ούλλα ρόδινα μόλις έβρεις κάποιον τζαι παντρευτείς. Μεν νομίζεις ότι θα σάσουν ούλλα. Μεν νομίζεις ότι θα είναι συνέχεια ερωτευμένος μαζί σου, θα σου το δείχνει συνέχεια, θα σε υπολογίζει πάντα τζαι τούτα ούλλα τα ροζ που πάντα ήθελες. Καμιά σχέση. Θα προσπαθείς όμως να αποφεύγεις τα δράματα, γιατί δεν σας παίρνει. Θα ζητάς τζαι θα αρκείσαι στα μικρά μικρά τζαι όμορφα, πάλε θα πρέπει να φροντίζεις τον εαυτό σου γιατί δεν θα το κάμνει ο άλλος (εκτός αν έππεσες πάνω σε κανέναν ημίθεο που ζει τζι αναπνέει για εσένα) τζαι βασικά, θα προσπαθείς να μεν έσιεις εντάσεις, γιατί εν σε παίρνει να τιναχτούν ούλλα στον αέρα. Τζαι θα είσαι μια χαρά.

Είπα πολλά. Το θέμα είναι ότι, θα γνωρίσεις πάρα πολλούς λάθος ανθρώπους, θα γνωρίσεις ούλλους τους λάθος ανθρώπους, ώσπου να βρεις το σωστό. Τζαι πάλε, ίσως ναν ο σωστός για λίγο - το απεύχομαι. Θα τσακιστείς, ώσπου να βρεθεί το άτομο που θα θέλει να περπατήσετε μαζί. Το σημαντικό είναι να θέλετε τα ίδια πράματα. Τζαι να μεν αλλάξει τούτο στην πορεία.

Αν έσιεις πίστη όμως τζαι ζητήσεις τζαι τη βοήθεια του Θεού, που θωρεί πιο καλά τζαι πιο μακριά μας, τζαι αφήσεις Τον να σε αναλάβει, θα σε φκάλει που τούτο το λούκι. Λαλώ το επειδή έζησα το. Άμαν φτάσεις πάτο τζαι πεις κανεί, θα σε φκάλει.

Πραγματικά νιώθω σας, στέλλω σας την αγάπη μου τζαι να ξέρετε ότι μέσα που μεγάλες θλίψεις γεννιούνται τζαι πολλά δυνατές, αξέχαστες φιλίες. Φιλίες, εμπειρίες, ωριμότητα, δύναμη, εν πολλά που κερδίζεις μέσα που τον μεγάλο πόνο τζαι τη θλίψη, φτάνει να τα δεις τζαι να τα αξιοποιήσεις μετά.

Άτε, ελπίζω η νέα χρονιά να μας φέρει όλους αγάπη τζαι ηρεμία.

 

6 σχόλια:

  1. Μακάρι. Γιατί δαμέ μόνο σκατά. Και τα ερωτικά εν τα σκέφτουμαι καν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θενκιου για τουτο το ποστ Νιρι μου.Οπως ειπες και ποτζει ας ελπισουμε για ενα μη τοξικο 2016.Τζιαι παλι σε ευχαριστω.Πολλα φιλια και μακαρι να εχουμε ολοι μια καλη χρονια με υγεια το κυριοτερο και χαρα.χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολλά ωραίο ποστ Neerie μου καλή χρονιά να έχεις!
    χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. moonlight, εν τετριμμένο να σου πω, έσιει που εν έχουν την υγεία τους τζαι τί να φαν, πού να μείνουν? εγώ σκέφτουμαι το πολλά έντονα φέτος... αν δεν αγχώνεσαι για τα ερωτικά είσαι μια χαρά!! :)

    Άμυ μου, θέλω κι εύχομαι να είσαι καλά, μεν αφήκεις κανένα και τίποτε να σε αφήσει κάτω τζαι να σου κλέψει τη χαρά σου, ξανά πάνω τζαι μπροστά! {hugs}

    Brenda ευχαριστώ, εύχομαι και σε εσάς να μεγαλώσει η ευτυχία σας ;) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφάαν μας οι απολογισμοί του 15 τζιαι τα resolutions δαμέσα. Που τα πιο όμορφα ποστ των ημερών. Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...