μουχλιασμένο σάντουιτς

ΜΟΛΙΣ έφαα μισό σάντουιτς με μουχλιασμένο χωμί. Εν η αλήθκεια ήταν παράξενη η γεύση του αλλά η πείνα μου εν με άφηνε να σταματήσω. Όταν επιτέλους αντιλήφθηκα την πρασινάδα πάνω στο ψωμί (μετά που χλαπάκιασα το μισό είπαμε) άρκεψα να αναρωθκιούμαι τί να κάμω:

Να πάω να κάμω εμετό να τα φκάλω?
Οξά να περιμένω στη μισή ώρα να δώ αν θα έχω πόνους στο στομάχι τζαι να δω αν τα φκάλω διαφορετικά?

Εν τίποτε σοβαρό οξά να φάω τζαι μια σοκολατούα να πάει πάσα κακό?
Αφού πεινώ ακόμα.

Κάποιος με παρόμοια εμπειρία να με διαφωτίσει? Έννα πάθω τίποτε?


Σημείωση: Εγώ το έκαμα το σάντουιτς, είτε δεν επρόσεξα το μουχλιασμένο ψωμί το πρωί είτε εμούχλιασε που την ώρα που το έκαμα ως τωρά (είχα λιώσει βούτυρο πάνω στο ψωμί και το σάντουιτς ήταν εκτός ψυγείου ως τωρά)


Εμ... χελπ?


 

10 σχόλια:

  1. πρέπει να διευκρινίσεις, πόση ήταν η έκταση και το πάχος της πρασινάδας; εκατοικείτο; ήταν τόπους-τόπους ή ομοιογενής;
    αν ζεις ακόμα, απάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από ότι έχω υπόψη μου, η μούχλα δεν είναι καθόλου βλαβερή. Αν έχω δίκαιο θα φανεί. Πώς νοιώθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μούχλα παράγει ουσίες που ονομάζονται μυκοτοξίνες, οι οποίες μπορεί να προκαλέσουν αναπνευστικά προβλήματα, γαστρεντερικές επιπλοκές, αποδυνάμωση του ανοσοποιητικού ή αλλεργική αντίδραση. Μία από αυτές τις μυκοτοξίνες, η αφλατοξίνη, μπορεί να έχει ακόμη και καρκινογόνο δράση.

      Διαγραφή
  3. έννα με κάμεις να το φκάλω που τον κάλαθο να το φωτογραφίσω
    εν μπορείς να κάμεις διάγνωση χωρίς τεκμήρια ντόκτορ?

    επεράσαν ήδη 10 λεπτά τζι είμαι καλά
    (τζι έφαα σοκολατούα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πενικιλλίνη ολαν! ενεν έτσι που ανακάλυψε ο φλεμιγκ την πενικιλλίνη? Άρα η μούχλα εν καλόν πράμαν. Εν θα πάθεις τίποτα! Άσε που έφαες που πάνω σιοκολατούαν που εν φάρμακο για ούλα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. θαρρώ πως οι Λεμέσιοι χρησιμοποιούσιν ήδη το υπ' αριθμόν 13 της λιστός εντός του σαντουιτσίου, καλούντες αυτό "πίκλα"

      Διαγραφή
  6. μετά χαράς (δικής μου) ανακοινώνω στο ανήσυχο πλήθος ότι είμαι καλά ακόμα (και τρώω σοκολάτες ακόμα)

    ευχαριστώ για τη συμβο(υ)λή σας

    εμπήκα τζαι στο γούγλη, η άλλη έκαμε μιαν εφτομάν να της περάσει λαλεί
    ευτυχώς ο δικός μου οργανισμός εν πιο αναίσθητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εν παθαινεις τιποτε! Ηντα το επεταξες? Επρεπε να φκαλεις το κομματουδι με την μουχλα τζιαι να απολαυσεις το υπολοιπο.
    Εκαμα το 817 φορες τζιαι ειμαι η cypriopoul και ειμαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τίποτε εν παθαίνεις την κόρη μου.
    ετω θα βουράς τουαλέτα ούλη μέρα (που εν καλό γιατί έννα καθαρίσει τζιαι το εντέρι σου).
    ντουόντ γουόρι μάι ντίαρ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

όνειρα πισκόττα οίκτου

Καλή χρονιά και πολλές καλές χρονιές να έχουμε όλοι!! Για κάποιο εκνευριστικό λόγο δεν μπορώ να σχολιάσω στο προηγιούμενο ποστ τζαι να ε...