Ιβάνα έχει ένα θέμα. Το συζήτησε με φίλους, το συζήτησε με neerie αλλά ακόμα έχει τη δική της άποψη.
Όταν κάποιος στενοχωρήσει ή βλάψει Ιβάνα, Ιβάνα δεν συγχωρεί εκτός αν ο κάποιος ζητήσει συγγνώμη.
Δηλαδή, αν ο κάποιος κλέψει για παράδειγκμα από Ιβάνα και το μάθει μετά η Ιβάνα, δεν του μιλά.
Ούτε αν ο κάποιος φτύσει Ιβάνα στα μούτρα δεν του μιλά.
Αν όμως ο κάποιος ζητήσει συγγνώμη για συμπεριφορά του και δώσει και εξήγηση, τότε Ιβάνα συγχωρά και προχωρά.
Ιβάνα σκέφτεται... Αν κάποιος δεν παραδεκτεί ότι έκανε λάθος, τότε γιατί να τον συγχωρήσει? Ναι Ιβάνα θα είναι καλή αν συγχωρήσει. Αλλά ο κάποιος δε θέλει να τον συγχωρήσει Ιβάνα. ΝΑ συγχωρήσει ή όχι Ιβάνα?
Ουφ δύσκολο.
Για ποιό λόγο συγχωρεί ένας τον άλλο?
Επειδή ο άλλος ζήτησε συγγνώμη/συγχώρεση ή επειδή ο ένας είναι καλόκαρδος και έχει κατανόηση και θέλει να δώσει δεύτερη ευκαιρία όπως θα ήθελε να του κάνουν κι αυτού κάποια μέρα όταν αυτός κάνει λάθος?
Neerie λέει ότι εδώ είναι η διαφορά μεταξύ του πραγματικά "καλού" και του "καλού με αντάλλαγμα".
Λέει ακόμα ότι είναι εύκολο να αγκαπάς και να συγχωρείς αυτόν που σε αγκαπά (και σε συγχωρεί).
Το δύσκολο είναι να αγκαπάς αυτόν που ΔΕΝ σε αγκαπά.
Ιβάνα είναι για τα δύσκολα όμως. Τώρα θα βάλει νέο στόχο.
Όταν κάποιος στενοχωρήσει ή βλάψει Ιβάνα, Ιβάνα δεν συγχωρεί εκτός αν ο κάποιος ζητήσει συγγνώμη.
Δηλαδή, αν ο κάποιος κλέψει για παράδειγκμα από Ιβάνα και το μάθει μετά η Ιβάνα, δεν του μιλά.
Ούτε αν ο κάποιος φτύσει Ιβάνα στα μούτρα δεν του μιλά.
Αν όμως ο κάποιος ζητήσει συγγνώμη για συμπεριφορά του και δώσει και εξήγηση, τότε Ιβάνα συγχωρά και προχωρά.
Ιβάνα σκέφτεται... Αν κάποιος δεν παραδεκτεί ότι έκανε λάθος, τότε γιατί να τον συγχωρήσει? Ναι Ιβάνα θα είναι καλή αν συγχωρήσει. Αλλά ο κάποιος δε θέλει να τον συγχωρήσει Ιβάνα. ΝΑ συγχωρήσει ή όχι Ιβάνα?
Ουφ δύσκολο.
Για ποιό λόγο συγχωρεί ένας τον άλλο?
Επειδή ο άλλος ζήτησε συγγνώμη/συγχώρεση ή επειδή ο ένας είναι καλόκαρδος και έχει κατανόηση και θέλει να δώσει δεύτερη ευκαιρία όπως θα ήθελε να του κάνουν κι αυτού κάποια μέρα όταν αυτός κάνει λάθος?
Neerie λέει ότι εδώ είναι η διαφορά μεταξύ του πραγματικά "καλού" και του "καλού με αντάλλαγμα".
Λέει ακόμα ότι είναι εύκολο να αγκαπάς και να συγχωρείς αυτόν που σε αγκαπά (και σε συγχωρεί).
Το δύσκολο είναι να αγκαπάς αυτόν που ΔΕΝ σε αγκαπά.
Ιβάνα είναι για τα δύσκολα όμως. Τώρα θα βάλει νέο στόχο.